Klanten login Nederlands... English...
Webshops

“De meeste standaard webshops maken gebruik van dynamische urls welke u herkent aan het
vraagteken in de url. Dit heeft als groot nadeel dat de zoekmachines de url na het vraagteken
niet lezen en deze pagina dan ook niet gevonden wordt in de zoekmachines.”


Bron Wikipedia: ”Geen dynamic page parameters in een URL”
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoekmachine_optimalisatie


Elk van onze projecten worden volledig gemaakt naar de wensen van de klant en de doelstelling van de website en hiermee rekening houdend met de optimale zoekresultaten bij de diverse zoekmachines.

Bij het creëren van een webshop maken wij geen gebruik van dynamische maar van statische urls. Bij het invoeren van de producten in de database wordt automatisch een statische pagina gecreëerd samen met de titels, omschrijving en de correcte meta teksten voor de zoekmachines. Dit heeft als grote voordeel dat elke pagina (elk product) individueel gevonden wordt door de zoekmachines.

Belangrijk voor het vinden van elk product in de zoekmachines is dat telkens een nieuw product wordt toegevoegd, gewijzigd of verwijderd, de sitemap, de xml sitemap en de xml RSS feeds automatisch worden bijgewerkt.

Er zijn twee werkwijzen voor een klant om producten te kopen via een webshop.

Op de eerste wijze kan de klant de producten toevoegen aan het winkelkarretje en zijn gegevens (naam, adres, leveringsadres, enz.) invullen telkens hij een bestelling wenst te doen.

Via de tweede wijze maakt de klant eerst een account aan, welke hij dient te activeren na ontvangst van een activeringsmail (d.m.v. op de link in de mail te klikken). De klant kan hierna inloggen, zijn account bekijken, zijn gegevens wijzigen, vorige bestellingen bekijken en facturen bekijken en afdrukken. Het grote voordeel voor de klant is dat hij slechts eenmaal zijn gegevens dient in te vullen. Ook kan de klant eenvoudig zijn paswoord terug opvragen indien nodig.

In uw administratie gedeelte (welke is beveiligd met een gebruikersnaam en paswoord) kan u onder meer:

Producten

- Toevoegen
- Wijzigen
- Off line zetten
- Volgorde van verschijnen bepalen
- Bekijken

Klanten

- Bekijken
- Activeren
- Deactiveren
- Wijzigen

Bestellingen

- Bekijken
- Aanpassen
- Verwijderen

Betalingen

- Bekijken
- Aanpassen
- Verwijderen

Overzichten afdrukken

- Producten
- Klanten
- Bestellingen
- Betalingen

Dit zijn maar enkele mogelijkheden, het administratiesysteem kan natuurlijk aangepast en / of uitgebreid worden naar uw specifieke wensen.

Ook kan er met verschillende toegangsniveaus gewerkt worden, u kan bepalen welke medewerker toegang krijgt tot welk gedeelte van het administratiesysteem.

Contacteer ons vrijblijvend of vraag een Website & Webshop analyse aan.

Indien u meer informatie wenst over webshops, klik hier.
  Voor een Website & Webshop analyse - klik hier

Recente projecten
Klik hier voor meer...











Home
Referenties
Nieuwsbrief
Vacatures
Contact
Links
Onze banners
Sitemap
RSS feeds
Privacybeleid
Disclaimer
Helpdesk - Open ticket
Webdesign
Grafisch design
Webshops
CMS (Joomla & Drupal)
SEO
TSA - Software
Data backup
E-mail marketing
Hosting
Domeinnamen
VoIP


Global Internet Consulting


eTIC-ondertekenaar nr. 784
RSS feed for Global Internet consulting [g-i-consulting.be] - Stay up-to-date Bookmark and Share Add to Google Add to My Yahoo! Add to My MSN!
Copyright © 2017 Global Internet Consulting Algemene voorwaarden